to się porobiło , na bloga nie wchodziłam prawie cały miesiąc ;p zresztą i tak nikt go nie czyta a w pamiętniku można robić przerwy .. . jedyne co się zmieniło to STARDOL ! xd jest teraz strasszzzzzzzny ! Mniej więcej już łapię o co kaman i wg. ale to nie to samo co przedtem ;/// Nie długo w real wyjeżdżam na kolonie (czt. w czwartek) i nie będę pisać przez całe 2 tyg. ! Hah. pewnie i tak bym nie pisała ;p Zaraz dodam jakąś notkę czy coś ;pp
A i mam nowego bloga !
klik
Są tam tanie kompleciki ^^ A więc pa ;*
piątek, 16 lipca 2010
piątek, 25 czerwca 2010
Wakacje !
Mam zamiar zacząć pisać NOWEGO bloga ;) Ale ten zostaje /buu! -usłyszałam xd/ .Wakacje ,wakacje , wakacje !!!! NIE WIERZĘ !!! To takie ŚWIETNE ! /ja jestem świetna ;p>/ TO jest lepsze xd.Tęsknie już za kolegami , chociaż w przyszłym roku ide do tego samego sql /ciekawi was do której kl chodzę ?! ojoj. ciekawość to pierwszy stopień do piekła>/ i tak mi smutaśnoooo ;((( i tak jestem HAPPY ten wolny czas i wg ! /jupi,jaj jo/ HAH ! ŚWIR ZE MNIE !
Całe 'życie' mojej doll ;)
A więc tak..
zabawę na stardoll rozpoczęłam dn. 04.09.2008.
już może z 1 rok /lub więcej/ wchodziłam na tę stronę /dzięki koleżance/ ale wtedy to były tylko ubieranki ;p tzn było logowanie ale po angielsku a jak było w j.pol to się troszkę bałam xp /eyyy młoda byłam , z 9 lateq/. Mój pierwszy zakup to:
-Candie's Jeans Shorts-3sd
i
-Flounce Dress-5sd
Razem ^^
SuperStar byłam :
-2008-09-28 (+190!sd)
-2009-05-16 (+115sd)
-2009-09-09 (+115sd)
-2010-05-02 (+100sd)
Jaa ... a ja myślałam że o wiele więcej xd
Teraz mam 3147 sp ;)
To tyle ^^
Na bank się pomylłam w tym ss xpp
Ciapa ze mnie i TYLE.
zabawę na stardoll rozpoczęłam dn. 04.09.2008.
już może z 1 rok /lub więcej/ wchodziłam na tę stronę /dzięki koleżance/ ale wtedy to były tylko ubieranki ;p tzn było logowanie ale po angielsku a jak było w j.pol to się troszkę bałam xp /eyyy młoda byłam , z 9 lateq/. Mój pierwszy zakup to:
-Candie's Jeans Shorts-3sd
i
-Flounce Dress-5sd
Razem ^^
SuperStar byłam :
-2008-09-28 (+190!sd)
-2009-05-16 (+115sd)
-2009-09-09 (+115sd)
-2010-05-02 (+100sd)
Jaa ... a ja myślałam że o wiele więcej xd
Teraz mam 3147 sp ;)
To tyle ^^
Na bank się pomylłam w tym ss xpp
Ciapa ze mnie i TYLE.
czwartek, 24 czerwca 2010
Kosmetyki ^^
Jupi xd
Sprzedałam 1 ze swoich 2 LE ;/ (opaskę na rękę) zapłaciłam za nią 30 sd a dostałam 45 ^^ (miało być 50 sd ale -5sd prowizji !)
A więc teraz zakupy ^^ .
Jak ja to lubię ;)
A więc teraz zakupy ^^ .
Jak ja to lubię ;)
wtorek, 22 czerwca 2010
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)







