Obserwatorzy

środa, 16 czerwca 2010

Starbazar 'zdobycze' ;p = mało kaski ;((





Miałam 51 sd + 5 a teraz po tym wszystkim mam 23 ;(( (łeeeee)
No ale tak jakoś... xd
Przez przypadek !!!!
xp
Nie no ok przeżyję ;pp
Są niektóre i markowe i nie (;
Tylko najbardziej żałuję tych czarnych butów za 3 sd ;///
No cóż to pa;*

Brak komentarzy: