Weście jaka lipa !!!
30 zł za doładowanie !
HALLO LUDZIE ! I CO Z TEGO MAMY ?! NIC ! BO TO JEST I-N-T-E-R-N-E-T ! A NIE życie !!
Weźcie rozumiem te 10 zł (chociaż to i tak duużo) ale '30 ' to przegięcie ! Rozumiem 3 miesiące i gratisy ! Taaa jasne ;p Oni zawsze chcą zarobić ! I na co czekaliśmy na g...o!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz